סביבת העבודה פונקציונאלית ונוחה
שאלת האיזון בין הבית והעבודה היא שאלה שכנראה לא נוכל לענות עליה במאמר זה. אך עד לפתרון דילמה זו אנחנו נתייחס בינתיים לעובדה כי אנחנו נמצאים שעות רבות בעבודה ובהתאם לכך ראוי ורצוי כי הריהוט המשרדי יהיה נוח ומתאים.
אין ספק כי הריהוט אשר משמש אותנו לעבודה היומיומית שלנו יכול להשפיע במידה ניכרת על תפוקת העובדה שלנו ועל מצב רוחנו. מהם הדברים שצריכים להילקח בחשבון בבואנו ולהזמין ציוד משרדי.
שולחנות- את השולחנות שאותם נקנה יש להתאים לאופי המשרד והשימוש. לא כל השולחנות שנקנה צריכים להיות זהים. להיפך, חשוב כי תוקדש מחשבה לצרכים של שולחן המזכירה, שולחן חדר הישיבות ושולחנות העובדים. כל שולחן צריך להתאים לאופי העבודה וכמובן כדאי שכולם ישתלבו יחד בהרמוניה מבחינת העיצוב.
כסאות- קיימת חשיבות רבה לנוחות הכיסאות שאותם נרכוש למשרדנו. גם במקרה כזה יכולים להיות סוגים שונים של כסאות. ישנם משרדים אשר יצטרכו לקנות כסאות המתנה ללקוחות בנוסף לכיסאות לשימוש העובדים.
תאורה-תאורת המשרד גם היא חשובה, לעיתים היא כל כך משמעותית לסוג העבודה עד כי ניתן לקרוא לה ריהוט משרדי. ישנם עבודות אשר תאורה נכונה וטובה יכולה להשפיע מאד על היכולת להפיק עבודה איכותית.
מקומות אחסון- כל משרד צריך שיהיו לו מקומות אחסון מתאימים. ניתן לראות בקטגוריה זו של ריהוט משרדי סוגים שונים של רהיטים המשמשים לאחסון. ניתן לקנות יחידות מגירות, ארונות בעלי מדפים פתוחים או סגורים או יחידות של ארונות כוורת. כל משרד בהתאם לצורכי האחסון שלו.
עמדות מחשב- בימינו קשה למצוא משרדים ללא מחשבים. גם אם לא מדובר במשרד טכנולוגי, סביר להניח כי נמצא בו מחשב אחד לפחות אם לא יותר. חשוב להתאים את יחידות הריהוט הנכונות והמתאימות במבנה שלהם לשימוש והעמדת מחשבים על מנת שיוכלו לעבוד בצורה יעילה.
ארגון הסביבה- סביבת העבודה צריכה להיות נבונה ומחושבת על מנת לאפשר עבודה יעילה. לכן יש צורך בהכנסת הריהוט המשרדי הנכון והוספות של ציוד משרדי על כל סוגיו אשר נדרש על מנת לאפשר משרד יעיל, נוח ופונקציונאלי. חברת ניו פיי מציגים עבורכם מגוון רחב של פתרונות באתר! בהזדמנות זאת נשמח להמליץ על חברת OK2GO שמספקת לעסקים את השעון נוכחות.